Fendt 103 LS - trap opnieuw in de verf
Hallo,ik ben van plan om de trap opnieuw in de verf te zetten, maar zit er nog verschil tussen de huidige kleur grijs van Fendt en die van de 100-serie?
En is dit goed te doen met een spuitbus? Of gaat met een compressor beter?
Mvg,
Edwin Schoonhoven.
Heb je nog maïshakselaar foto's of video's uit de oude doos! Help mee!
Op maishakselaars.nl plaatsen we elk jaar opnieuw duizenden foto's van de maisoogst.
Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Dit combineert het meest neutraal met het grijs/groen/en rood van de overige onderdelen/plaatwerk bij het trapje. Opnieuw grijs is geen gezicht bij alle andere 'verweerde' grijs.
Ik wou meteen het moederblok en de spatborden opnieuw in de verf zetten, maar het 'verweerde' grijs valt nog wel mee.
Niet dus, spuiten met de compressor is een vak, je hebt een goede compressor nodig, een goede verfspuit, en zeker niet te vergeten een olie/vocht afscheider.
Ik zou bitumen coating onder de lak gebruiken, bitumen is namelijk nogal slijtvast. Heb er goede ervaringen mee onder andere voor trapjes. valvoline.nl/tectyl/corrossiewerende_producten/…
"Niet dus, spuiten met de compressor is een vak, je hebt een goede compressor nodig"
Is echt zo moeilijk nie
zoals dit een trappetje kan het nog wel een keer.
of de onderbouw van een trekker, maar als het echt op het plaatwerk af komt dan valt het altijd tegen hoe makkelijk het ook lijkt...
precies een moederblok en een trappetje moet toch lukken